entri ini bernilai 1000 patah perkataan

bak kate org kampung gua: a picture is worth a thousand words.


kepada UltraSumandak, buli geng bha kita..huhu




p/s1: sbg tanda sorg penyokong tegar, gua akan guna gmbar diatas sbg profile picture fesbuk setiap kali team Pahang ade perlawanan. sepanjang hari tu gua gune profile pic ni smpai abes match.

p/s2: sbg tanda sorg penyokong tegar, gua akan pakai jersi Pahang pada hari yg ade match team Pahang sbg tanda sokongan walopun gua tidak berada distadium.

p/s3: Elephant Army Ultras FORTHEWIN dan TERBAEKK!!

p/s4: gua bnyk baju kaler merah, stagename gua dlm sebuah grup rap ni pon ade kaitan unsur merah2 jugak..tp apesal laaa jersi ni kaler kuning..haish..

p/s5: masuk gambar + caption + p/s banyak2 kat bawah ni skali dah jadi seribu lebih laa plak entri ni..huhu

Comments