111010


This is a random post on 11.10.2010. Pasal semua orang pun gelabah 10.10.10 dan TenTenTen, jadi gua mengambil inisiatif untuk mengabaikan tarikh itu dan menunda entry gua ke tarikh 11.10.10. Wahaha.. Gua memang radikal. Ape barang nak tiru2 orang kan. Lain la kalo gua angkasawan negara kahwen on that date ke so logik gak la gua nak kecoh2 tarikh tu. Ini borang nak apply jadi angkasawan pon gua taktau nak mintak kat mane.

Here it goes:

1. Lowkey is now following you on Twitter!

here is the print screen in case muka gua muka penyangak tak dipercayai

Siapakah Lowkey??? He is a rapper and activist based in London. Maybe tidak sepemes Maher Zain yang buat show kat UIA. Tapi die cukup berpengaruh dgn lagu2 conscious rap beliau. Sama ideologi perjuangan dgn 5forty2. Kat youtube banyak lagu2 die. Memang terbaek weh. Tengok mamat rapper hebat pon follow gua. So apekata korang pun follow twitter aku yer. Barulah sama standard dgn Lowkey. Follow my twitter -> @azarsyafiq

vclip Lowkey bertajuk Terrorist?

2. Kreativiti menipu, Tronoh jadi Toronto. <- sila klik, baca dan gelak kuat2.

For me this is the most FOR THE WIN!!! news i have ever read. Terbaek..terbaek..terbaek laa korang2 semua disana. Utusan got PUNK'D and that is for real. Ini membuktikan pembaca sebenarnya berkuasa keatas media. Takkan balik-balik kita nak kena kencing lebat dengan media kan. Berita tah ape2. Semua agenda nak doktrin pemikiran orang ramai dan menguntungkan diorg. Dan lagi satu hal, Utusan takde berita lain da ke nak tulis sampai macam desperate sangat nak bagitau semua orang, 'kami kene tipu dgn bukan U, anda jahat, tak suke'.

Honestly gua memang da lama tak puas hati pasal isu2 salam perantauan nih. (Rujuk entry lepas pasal salam perantauan edisi khas) Ape kata bukak sket ruang kat pelajar2 universiti dalam negara ni ntuk tunjuk muka sket. Keluar tak keluar paper blakang kira. Yang penting bagi peluang. Ape diorg tak merantau ker?? Mak ayah kat kampung kat hulu Perlis tu membanting tulang kat sawah padi nak kutip duit sara anak jauh belajar kat UM kat Kolumpo tu. Itu tak merantau ker?? Balik2 budak obersi jer. Tu belum kira buat salam perantauan time Raya jer. Habestu Deepavali camne?? Gong Xi FaChai sama Krismas nak taruk mana? Bak kata Perdana Menteri gua 'Satu (1) Malaysia'. So bagi laa peluang sama rata sket kan. Bukan rugi ape pon. Siap bleh tarik pembaca pelbagai bangsa lagi baca paper korang. So bile peluang da takde, camtu la diorg buat untuk sama2 rasa thrill masuk paper. Kasi mak ayah bangga. Dan aku rasa ni bukan kes pertama. Da ramai kot buat camnih. Cuma tak kantoi jer.

Pastu ade plak satu website Islamic based ni cakap rasa kecewa laa dengan pelajar2 yang pandai tapi menipu. Siap bagi hadith bagai. OMG. Malaysians have lost their sense of humour siot. Macam gua cakap tadi, budak2 tu nak merasa, tapi peluang tak pernah ada. Lagipon diorg nak happy2 jer. Seronok2 buat camtu. Apa masalah orang zaman sekarang nih?? Bukan diorang tipu duit juta2. Bukan tipu harta anak yatim. Bukan tipu kata nak buat jambatan tapi tak buat2 sampai sekarang. Ni lah akibat otak sarat dengan agenda illuminati sama freemason. Habes semua benda pun illuminati. Budak2 gurau2 masuk paper salam perantauan pun silap2 jadi agenda illuminati. Gua suda mula rancang nak amik gambar banyak2 kat sini pastu tiap tahun post kat paper sampai gua tua nanti.

3. Gua nak bergadoh...

Dengan budak dibawah ini...

Semalam my parents visited my adik sedara yg sorang ini kat Raub. Dan cerita2 pasal dia buat gua rasa tak sabar nak balik n bertumbuk dgn dia.. wahahaha.. Faiz, Along rindu kat Faiz.. huhu (giler hilang cool gua dlm blog). Budak ni ade sket dejavu dgn perangai, perwatakan n fizikal gua time sebaya dgn dia ni (org kata la). Dan gua rasa dia tak kenal gua pasal time jumpa dia pon time dia kecik dulu time deria mengenal orang pun tak aktif lagi. Takpe gua balik nanti gua akan pastikan die kenal gua. Gua da berhajat nak train die rap dan amik2 gambar gak..haha..


p/s: sgt random kan entry kali nih..wahahahaha... gua bercadang nak kawen 12.12.12 plak laa.. ikut jejak Sheikh Muszaphar kan.. baru laa selebriti kawen tarikh pelik2 gitu.. tapi gua kene jadi angkasawan dulu laa.. shoot itu blom kira calon pengantin perempuan pon takde lagi tu..huhu..

Comments

Heart Vacancy said…
alaaa..ko postla kat utusan ko nak kawin ngan lisa surihani.. pastu suara ati ko kedengaran nnt.. :P
azarsyafiq said…
haha..kalo camtu bleh kene tangkap ISA tros kot aku...penipuan paling besar dlm industri penipuan malaysia kot..haha
Chapit Zulkefli said…
"Ni lah akibat otak sarat dengan agenda illuminati sama freemason. Habes semua benda pun illuminati. Budak2 gurau2 masuk paper salam perantauan pun silap2 jadi agenda illuminati." - Bhahaha.. Demmmmn.
Ill x ingat statement kaw. Btw, kaw pnye header da macam Superstar Rajni Khan XD
azarsyafiq said…
chapit: haha..statement tak puas hati tahap nak kene tangkap ISA mmg gitu..haha.. style kan header gua.. takkan aku nak kasi org igt kat Rajni Khan jer..skali skale ingat kat header aku lak..haha..
Unknown said…
sgt2 x azar laa ko dlm entry kali nie ==' anyways, luahan hati yg sgt power siot! ak bngge ad kwn cm ko..hee :D
azarsyafiq said…
al: ak tak paham laa ape ko kate..ape yg sgt tak azar tu??? then ape lak luahan hati yg sgt power siot tu?? haish..tang bangga tu ak paham laa..sume org pon bangga dgn aku walopun tah apepe je ak buat..wahaha